ای خودااا

ای خودااا



امرو داشتیم نهار میخوردیم که مامانم یکی از اون لبخندای خطرناکشو زد :(((
ینی از اون لبخندا بود که آرامش قبل طوفان رو نشون میدادا :(((
داداشم : الهی شکر,مامان گلم دست درد نکنه من سیر شدم بابا خدا به فریادت برسه الفراررر
من و بابام:‎ 0‎_o ‎0‎_o ‎
منم آب دهنمو قورت دادم ,مامانی من گشنمه ها ولی خو کوفت بخورم از جونم که سیر نشدم الفراررر
بابام : ♫♫♫♫♫ ( ینی داره سوت میزنه و به در و دیوار نگاه میکنه )
مامان : برگردیدددد سررر سفره ه ه ه
یا جد جنیفر لوفز :((( خودایا خودت به خیر کن
مامانم : یه دست بند طلا دیدم اینقد خوجگله ^_^ تا فردا بعد از ظهر وقت دارید 0‎_o
نیم ساعت بعد :
من :دی : بابا برو از خدا بترس به خدا صد تومن بیشتر ندارم خو چرا زور میگی
داداشم : بابا منم پنج هزار تومن با یه بسته آدمس موزی دارم
بابام :خاک تو سرتون بترسید از روز رستاخیز د لامصبا اگر براش نخریم فردا شب باید تو جوب بخوابیم
خو پدر من تو زن ذلیلی چرا پولای منو میگیری, ای خودااا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
یک دختــــ*ــــــر شیطون ^_^

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: